torstai 11. kesäkuuta 2015

Häävideo?

Noooooooouuuuuu, miksimiksimiksi mä menin kattomaan yhden ihanan häävideokoosteen jossa oli musiikit taustalla ja se oli jotenkin niin ihana ja upeesti tehty ja ääää??! Arvatkaa haluaisinko mäkin sellaisen nyt.. Tää on näitä hetkiä kun kiukuttaa mennä opiskelijabudjetilla naimisiin! Me päätettiin jo panostaa valokuvaajaan, en todella tiedä olisiko meillä varaa panostaa vielä videokuvaajaankin. Puuuh, mä oon just tämmönen etten haluasisi pihistää juuri mistään, mutta ei taida paljoa vaihtoehtoja olla! :D Mietin, että ihan hyvin videokuvaamiseen voisi nakittaa vaikka miehen veljistä jonkun, mutta eihän siitä kyllä yhtä upeaa tulisi kuin ammattilaisen käsissä. Ja toisaalta haluaisin, että jokainen vieras saisi nauttia pelkästä juhlasta, ilman että pitäisi miettiä jotain tehtävää.

Video olisi kyllä kaikinpuolin hyvä juttu. Monet kertoo, ettei esim. jännitykseltään muista mitään vihkimisestä, joten sitä olisi kiva katsoa jälkeenpäin videolta. Ja voin kuvitella itseni erittäin hyvin tähän tilanteeseen. Toisaalta voin myös kuvitella itseni tärisemässä ja itkemässä onnesta ja jännityksestä, joten en oo ihan varma haluanko nähdä sitä itse videolta, heh! Onko muilla muuten pelkoa siitä, että itkee silmät päästään alttarilla? :D Mä itse herkistelin jo miehen siskon maistraattivihkimisessä joka kestää ehkä minuutin, sekä nyyhkyttelen aina kaikille tv-ohjelmille joissa vihitään pareja.. Jos mä herkistyn tuntemattomien ihmisten vihkimisestä, niin miten mä itse pysyn kasassa kun me mennään naimisiin?!

Myöskin vieraiden pitämät puheet olisi ihanaa saada ikuistettua videolle, sekä muita ohjelmanumeroita.
Yhtenä vaihtoehtona, mistä oon jo tainnut aikaisemminkin mainita, kiva olisi jonkinlainen videobooth. Meidän juhlatilan eteisessä on sellainen hieman muusta tilasta eristetty nurkkaus, johon voisi laittaa tabletin johonkin telineeseen kiinni, jolloin ihmiset voisivat käydä kertomassa terveisiä sopivassa välissä. Niitä olisi niin hauska katsella jälkeenpäin! Olisiko kuitenkin liikaa jos on sekä photobooth että videobooth? Toisaalta, jos olisi se videokuvaaja, nämä terveisetkin saisi hieman helpommin videolle..


Onko teille tulossa videokuvaajaa? Must vai turhake? 

4 kommenttia:

  1. Mä en oo vahingossakaan käynyt katselemassa yhtäkään häävideota, ettei mulle käy just noin! Oon ihan varma että menisin varaamaan videokuvaajan saman tien, vaikka rahaa ei ole :D

    VastaaPoista
  2. Sillein varovasti sanoisin, ettette ainakaan kadu sen hankkimista...

    VastaaPoista