maanantai 10. marraskuuta 2014

Sormusten teettämisestä

Oon kuullut muutamia hyviä kokemuksia sormusten teettämisestä ja oon ehkä itsekin kallistumassa siihen vaihtoehtoon. Mun kihlasormus on hyvin basic, melko kapea, valkokultainen, ilman timantteja yms. Yllättävää, mutta oonkin jo kyllästynyt tähän ja kaipaisin siihen vähän koristusta, sillä onhan tämä vähän tylsä. En kuitenkaan halua vaihtaa sormusta kokonaan, mutta voisin käydä teettämässä siihen hieman kiviä! Selailin muutamia sivustoja ja eniten tykästyin tämän tyylisiin:
Kultajousen timanttisormus ja Beat of Love. Tuo Kultajousen sormus on mun mielestä sirompi, joten taidan tykätä siitä hieman enemmän. Toisaalta tuo Beat of Love on hieman yksinkertaisempi, ja eihän mun sormus edes ole noin leveä, joten tuokin on kyllä varteenotettava vaihtoehto! :)

Vihkisormuksesta en vielä oikein tiedä. Ehkä voisin tykätä valkokultaisesta ja ohuesta sormuksesta, jossa olisi vain yksi hieman isompi pyöreä timantti. Ehkä jotain tähän tyyliin:
Asia on sitten taas erikseen onko meillä varaa noin isoon kiveen, mutta ainahan voi haaveilla, right? :D

Mutta nyt kaipailisin kokemuksia sormusten teettämisestä! Oliko kallista jos vertaa valmiiseen sormukseen? Tuliko sellainen mistä haaveilitkin? Missä Helsingissä kannattaa sormuksia teettää? Vai onko järkevämpää lähteä teettämään pääkaupunkiseudun ulkopuolelle, onko hinnoissa eroja? Hjälp!

2 kommenttia:

  1. Mukavia sormussuunnitelmia. :)

    Olen joskus miettinyt, että olisi kiva saada hääpäivälahjaksi miehen suunnittelema sormus. Olisi hauska nähdä millaisen hän suunnittelisi juuri minua varten. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Voi se oliskin aika ihanaa! Vihkisormuksen suunnittelua en kuitenkaan antaisi miehen käsiin, hahah! :D

      Poista