torstai 8. tammikuuta 2015

Häähumua

Hihiii, pientä hihkumista ja punastumista sai aikaan kun kävin tsekkaamassa Vuoden Hääblogi 2015 ehdokkaat, ja mun blogi oli siellä! En olisi ikinä osannut odottaa, iso kiitos blogin ehdottajalle! Kylläpäs piristi päivää :) Vuoden Hääblogi 2015 -äänestys järjestetään Turussa 14.2 Love Me Do -häätapahtumassa. Onnekkaana voitinkin tuohon tapahtumaan muutama kuukausi takaperin ilmaiset pääsyliput, joten ehdottomasti olen menossa! Omaa suosikkiaan voi käydä äänestämässä täällä :)


Viime viikolla käytiin M:n kanssa kiertelemässä Seinäjoen sormusliikkeitä. Tuntui vähän, että kaikissa liikkeissä oli tosi samanlaisia sormuksia, ja mä oon ilmeisesti hieman nirso, kun mikään ei oikein tuntunut omalta, hahah :D Päätettiin siis ottaa yhteyttä M:n serkkuun, joka on koruseppä, jos hän osaisi tehdä just semmoiset kuin me halutaan ja plussana tietysti, että saataisiin ne hieman edullisemmin. Luultavasti nähdään tässä alkukeväästä, jolloin voisin vähän mun suunnitelmia sille näyttää :) Aikalailla samoissa suunnitelmissa olen, mistä postasinkin jo aikaisemmin täällä. Kihlan haluan siis vaihtaa tuollaiseen hieman ristikkäin menevään, jossa toisessa osiossa on timantteja. Tykkäisin ehkä myös sellaisesta, jossa ne timantit olisi niin pieniä, että ne näyttäisi hieman "glitterimäiseltä". Mitäs ootte mieltä? Vihki taitaa kallistua myös yksinkertaiseen yhden isomman kiven sormukseen. Käydään kuitenkin vielä kiertelemässä Helsingissä, josko löytyisi sellaisia mistä haaveilen.

Facebookin hääkirppikseltä tein jälleen hyviä löytöjä! Ostin kenkälaatikollisen verran kirkkaita timantteja, sekä 60kpl pieniä tuikkukippoja.


Tässä siis aikaisemmin ostamani maljakot ja timantit niiden pohjalla. Lisäksi tähän siis tulossa vielä jotkin talviset kukat veteen upotettuna ja päälle kellukynttilä :)

Nyt odottelen kovasti viikonloppua, sillä siskot ja toinen kaasoista saapuu tänne, jolloin mennään hypistelemään lisää hääpukuja, sekä käymme Mennään naimisiin! -häämessuilla. Häähumua siis luvassa ;) Onko muita morsiamia tulossa paikan päälle? :)



10 kommenttia:

  1. Onneksi olkoon ehdokkuudesta!
    Aurinkoa! t. Love Me Do -tiimi

    VastaaPoista
  2. Onnea kovasti ja messuilla siis nähdään! Itse olen mukana kaupallisten blogien kategoriassa. :)

    VastaaPoista
  3. Suuresti onnea ehdokkuudesta! :)

    VastaaPoista
  4. Onnea tännekin kanssaehdokkaalle! (: Miitissä nähdään!

    VastaaPoista
  5. Hei, kiva blogi sulla! Olen aijatellut juuri samalaisia pöytäkoristeita omiin häihin, joita olisi tarkoitus juhlia myös helmikuussa 2016.

    VastaaPoista