perjantai 16. lokakuuta 2015

Kutsukortit

Kutsukortit on saatu nyt jonkin aikaa sitten postiin ja ovat jo kolahtaneet kutsuttujen postilaatikoihin, jee! :) 

Me emme lähteneet siis itse askartelemaan minkäänlaisia kutsukortteja. Mä oon todella huono suunnittelemaan mitään visuaalisesti kaunista ja toisekseen huono askartelemaan yhtään mitään. Nimimerkillä vieraslahjat olleet tekeillä varmaan viime keväästä asti, enkä vieläkään ole saanut niitä loppuun! Noh, tästäkin joskus myöhemmin erikseen! :D 
Jotenkin oon hirmuisen tarkka tuommoisista ulkonäköseikoista ja mulla olis mennyt kyllä hermot totaalisesti jos olisin itse alkanut niitä väkertämään! Eikä mun silmää erityisesti miellytäkään sellaiset jotka oikein näyttää itse tehdyiltä.. :D No, jokatapauksessa teetimme kutsukortit ja hääinfot Makea Desingilla! Janina onnistuikin loihtimaan juuri meidän näköiset kutsukortit! :) Kortit kävimme painattamassa Picaset Oy:llä, josta saimme suhteellisen edullisen tarjouksen ja laatu myöskin miellytti meitä!

Kutsukortin kansikuva käytiin napsimassa kesällä meidän hääkuvaajan kanssa! :)

©Susanna Salo

Tässä kutsukortin toinen puoli. Onneksi olin yhteydessä meidän juhlapaikkaan muutamaa päivää ennen kutsukorttien viimeisten tietojen laittamista, sillä ravintolan nimi oli muuttunut! Nykyisin se on siis nimellä Ravintola Komia. Vähän huvittaa kun ennen on ollut saman niminen yökerho Seinäjoella, toivottavasti kukaan ei siihen sekoita, heh!

Makea Desing

Hääinfoista tuli myös kaksipuoliset!



























Hääinfon etusivulla pyydämme ilmoittautumiset sähköposteihimme, sekä tiedotamme mahdollisesta majoittautumisesta varaamaamme hotelliin. Toisella sivulla on hääohjelmasta, jossa pyydämme ilmoittamaan kaasoille mikäli haluaa pitää puheen tai muuta ohjelmaa. Pyysimme myös kertomaan mahdolliset biisitoiveet iltaa varten. Tää oli mun mielestä ihan hauska tapa ottaa vieraat huomioon ja samalla myös koittaa estää sitä, ettei kukaan käy sähläämässä loppuillan spotify-listan kanssa :D
Pukukoodiksi ilmoitimme tumman puvun. Tästä olen lukenut aika paljon keskustelua ja mielipiteitä, mutta mun mielestä pukukoodin ilmoittaminen on meidän vieraita helpottava asia. Siksi päädyttiin tähän. 
Lisäksi hääinfoon kirjoitimme muistamisesta näin: "Häihin osallistumisen ehto ei ole lahjojen tuonti - tärkeintä on, että tuotte itsenne paikalle juhlimaan kanssamme tärkeää päivää. Jos kuitenkin haluatte muistaa meitä jotenkin, kaino toiveemme on häämatkakassan kerryttäminen. (tilinumero)". Olemme asuneet yhdessä jo niin pitkään, että meillä ei ole millekään tavaroille tarvetta. Siksi päädyimme siihen, että mikäli meitä haluaa muistaa, saa osallistua meidän häämatkakassan kerryttämiseen. :)
Hääinfon loppuun laitoimme kirkon, juhlapaikan ja hotellin osoitteet.

Iso kiitos vielä Makea Designin Janinalle, näistä tuli tosi upeat! :)

1 kommentti: