keskiviikko 29. lokakuuta 2014

Värimaailmaa ja koristeluita

Oon jo pidemmän aikaa miettinyt, että meidän teemavärinä voisi olla violetti. Nyt kuitenkin jostain syystä mietityttää, että uskallanko päättää väriä vielä lopullisesti? Talviteema rajoittaa mielestäni värimaailmaa aika paljon, mutta joka tapauksessa on tulossa paljon valkoista ja jonkin verran hopeaa. Violetti olisi kuitenkin mielestäni talviteemaan sopiva, sekä romanttinen väri. Mutta olen huomannut, kun suunnittelen jotain, violettia tulisi ihan liikaa kaikkialle. Sitä en kuitenkaan halua! Olenkin pohtinut, että violettia voisi ainakin näkyä kukissa, kynttilöiden koristehiekassa ja omassa kimpussani. Monet tuovat väriä kaitaliinalla, mutta jostain syystä ajatus kaitaliinasta ei sytytä mua yhtään? Tuntuu että niitä on kaikilla ja mulla on nyt joku vaihe päällä etten halua sellasta mitä kaikilla muillakin on.. :D

Maljakoista olenkin jo päättänyt sen verran, että jokaiseen 8hlö pöytään tulee tällaiset Ikean maljakot:
Maljakoihin olen suunnitellut, että jokaisen pohjalle tulisi koristekiviä, upottaisin violetteja kukkia veteen ja päälle tulisi kelluva kynttilä. Tähän tyyliin:

Näiden lisäksi haluan pöytiin pieniä läpinäkyviä tuikkukippoja, joihin tulisi pohjalle violettia koristehiekkaa, niiden päälle valkoisia helmiä (joita olenkin jo ostanut Decora Housesta) ja lopuksi päälle kynttilä.

Violettia saisi varmaankin pöytiin tarpeeksi lisää lautasliinoilla? Pidän kuitenkin siitä, että pöydillä olisi tarpeeksi koristeita, ettei näytä liian tyhjältä, joten voisiko pöytien koristeluun lisätä vielä jotain muuta? Tietenkin paikkakortit, pöytänumerot yms. tuovat vielä oman lisänsä. Mutta sen olen ainakin päättänyt, etten aio tehdä sellaisia kartioita pöytiin, joissa on yleensä menu ja ohjelma tms. En jostain syystä pidä niistäkään ollenkaan :D Mutta ideoita saa heitellä! Mitä teidän pöydistänne löytyy?

Oon vaihtanut mielipiteitäni kyllä näidenkin suhteen jo tuhat kertaa, mutta eikös se ole ihan sallittua, olenhan sentään nainen! ;) Tämä suunnittelu on jotenkin älyttömän hauskaa! Vatsanpohjassa kutisee joka kerta, kun tajuaa että ihan ihkaoikeasti mä suunnittelen omia häitäni! Jännittävää! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti