keskiviikko 17. joulukuuta 2014

Hääpuvun metsästystä!

Enhän mä nyt millään jaksanut enää odottaa hääpukujen sovitusta, joten niimpä me mentiin eilen äidin, siskon ja toisen kaason kanssa Seinäjoelle RosAmoriin! Liike on mulle ennestään tuttu, sillä oon ostanut sieltä myös iltapukuja mm. RUK:in kurssijuhlaan. Liikkeen omistaja on ihan mieletön tyyppi ja sillä on jotenkin todella hyvin silmää, millainen puku kellekin sopii. Siksi halusinkin ensimmäiseksi mennä nimenomaan tähän liikkeeseen, enkä heti pyörimään Helsinkiin, kun niistä liikkeistä en mitään vielä tiedä. :)

Noh, yllättävää… puvut joihin ihastuin, ei ollut yhtään sellaisia mitä mä aluksi olin suunnitellut. :D Mutta toisaalta osasinkin arvata sen, että merenneito-mallinen puku ei sovi mun vähän leveämmälle lantiolle. Mulle sopi todella hyvin sellaiset pidennetyt A-linjaiset puvut, joissa siis helma lähtee levenemään lantion kohdalta. Yksi puku oli ylitse muiden! Siinä oli omaksi yllätykseksi aika paljon pitsiä, helmassa mukavasti tylliä, laahus ja timanttejakin löytyi mukavasti koristamasta. Niitä saatetaan ehkä vähentää hieman.

Yksi asia mikä hieman kirpaisee oli se, että puku maksaisi itselle ostettuna 1600e.. joten taidan vuokrata sen, jos siihen päädyn. Hauskinta tässä kuitenkin oli se, että puku oli ensimmäinen mitä kokeilin päälle, joka kertoo mun mielestä todellakin liikkeen omistajan hyvästä silmästä! Kyseinen nainen myöskin "kielsi" mua laihduttamasta, koska tähän pukuun sopii kun on vähän kurveja ;D noh, katsotaan tottelenko :D (mikä hyvä syy olla taas laiska, ja olla lähtemättä sinne lenkille…..)

En kuitenkaan vielä uskaltautunut varaamaan pukua, sillä haluan kuitenkin käydä vielä kiertelemässä Helsingin liikkeet, vaikka suhteellisen varma valinnasta jo oonkin. Saapas nähdä kuinka käy!

Mutta voi apua kuinka innoissaan voi puvuista ja niiden kokeilemisesta olla!! Oli niin ihanaa käydä sovittelemassa niitä, jotenkin saa taas vähän toden tuntua tähän touhuun ;) Kokeilin myöskin ihanan pehmoista ja talvista viittaa, joka sopisi hyvin kirkosta lähdettäessä, sekä pihalla kuvauksissa. Oon niin innoissani siitä, että meille tulee talvihäät!! Oon nyt vähän innoissani taas kaikesta.. Kuukauden joululomakin alkoi toissapäivänä, joten nyt mulla on taas aikaa rentoutua ja keskittyä suunnittelemiseen. Tää on niin parasta!! :)

Ja tähän pitäis varmaan tähdätä ;D

2 kommenttia:

  1. Kyllä nuo morsiuspukuliikkeiden myyjät ovat ammattilaisia. Omakin pukuni löytyi aikoinaan juuri myyjän hyvän pelisilmän vuoksi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, se on kyl uskomatonta kuinka ne osaa kattoa sen vartalon ja persoonankin mukaan mikä sopii :)

      Poista