keskiviikko 3. joulukuuta 2014

Syyskiireitä

Älyttömän kiireinen ja pimeä syksy. 1,5 viikkoa vielä, niin sitten mä olen niiiiiiin lomalla!! Opiskelut ja ainejärjestöhommat on vienyt älyttömästi aikaa, siksi en tännekään taaskaan ole oikein ehtinyt kirjoitella. Ihanaa silti nähdä, että lukijoita on käynyt, vaikkei postauksia ole tullutkaan hetkeen! :)

Jotain olen sentään häidenkin eteen ehtinyt tehdä, sillä löysin facebookin hääkirppikseltä 6kg violettia koristehiekkaa. :D Ostamani maljakotkin sain eilen käsiini ja ne on just sellaset kuin halusinkin! Musta on kauheen kiva ostella jo kaikkea pientä valmiiksi. Laatikoista löytyy myös jo jonkin verran valkoisia koristehelmiäkin.. ;)

Muutama päivä sitten havahduin myös siihen, että apua, häihin on enää vuosi ja 2kk! Justhan me päätettiin päivä ja ajateltiin että tässähän on nyt vähän alle kaks vuotta aikaa, ei meillä oo mihinkään kiire. Ja nyt tuntuu että kuukaudet kuluu ihan hirveellä vauhdilla eteenpäin! Mitähän hankintoja mä tekisin seuraavaksi? Uskaltaiskohan sitä käydä jo hypistelemässä sormuksia.. ;)

Operaatio hääpukuun sulloutuminen on nyt vähän heikommalla mallilla, mikä kyllä harmittaa. Tullut syötyä vähän mitä sattuu. Öääh, miten tässä kiireen ja pimeyden keskellä jaksaisi ottaa itseään niskasta kiinni? Tekosyitähän mä keksin miljoona.. Ehkäpä pitäisi taas vähän ryhdistäytyä! Joka tapauksessa oon kuitenkin miettinyt, etten taida jaksaa odotella sinne kevääseen asti että voisin mennä kokeilemaan pukuja.. Voi olla että joululoman aikana käyn muutamassa liikkeessä ihastelemassa! Tai vaikka tuhlaamassa veronpalautuksia, jos kävisi niin hyvä tuuri että the one löytyisi ensimmäisellä kerralla.. ;)

Nyt taidan ottaa kupposen kuumaa glögiä ja fiilistellä lähestyvää joulua kuunnellen joululauluja ja nettishoppaillen joululahjoja! Ihanaa joulunalusaikaa kaikille :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti