lauantai 17. tammikuuta 2015

Hääkimppu talvihäihin

Kukat ovat mulle hieman tuntematonta aluetta. En ensinnäkään tiedä monenkaan kukan nimeä ja harvemmin niitä myöskään meiltä löytyy. Tässä asiassa en siis ole tullut ainakaan vielä äitiini, että olisin jonkin sortin viherpeukalo. Lähinnä oon onnistunut tappamaan kaikki kukat mitä kotona mulla on ollut :D Tässä asiassa on siis hieman petraamista.

Onneksi kaasoni tietää näistäkin asioista paljon enemmän kuin minä, joten apua löytyy! Sen verran olen kuitenkin tulevaa hääkimppua suunnitellut, että haluaisin pyöreän mallisen kimpun, joka on joko kokonaan valkoinen, tai jossa on mukana hieman violetteja kukkia. 





Jotain tämän tyyppistä voisi olla luvassa! Pidän pioneista todella paljon kimpuissa. Asia erikseen, saako niitä talvella? Vihreää en haluaisi kimppuun ollenkaan. Jotain hopeista koristusta voisi ehkä olla?

Vinkkejä kukkien valintaan talvella? Millaisia teille on tulossa? :)



4 kommenttia:

  1. Nättejä kimppuja! Pioni taitaa olla aika haasteellinen talvella ja jos sitä onnistuu saamaan, niin tulee hintavaksi :/ Itselleni tuli mieleen, että laventeli voisi olla talvikimpussa myös kaunista, väriltäänhän se on vaaleanliilaa, ja voisi tehdä talvisen huurteisen tunnelman kimppuun? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Höh, no niimpä tietenkin! Täytyy metsästää siis jotakin toista kukkaa joka voisi olla vähän samantyyppinen, yhtä näyttävä :) Ja laitetaan laventeli korvan taakse!

      Poista
  2. Heh, mulla vähän sama tilanne: äiti ja kaaso tietää kukista ja kasveista superpaljon ja mun mielestä lähinnä kaikki on nättejä :D

    VastaaPoista