perjantai 11. maaliskuuta 2016

Hääaamu

Silmät räpsähtivät hääaamuna auki klo 4.40. Ei malttanut enää millään nukkua! Hipsin suihkuun ja jäin odottelemaan muidenkin heräämistä. Pikkuhiljaa kaaso, siskot ja äiti alkoivat kömpimään myös ylös sängyistään ja teimme yhdessä rauhassa aamupalaa.


Sitten alettiinkin pakkaamaan tavaroita mukaan ja suuntaamaan pikkuhiljaa kohti Seinäjokea. Pieniltä aamukriiseiltäkään ei vältytty, sillä mun hiuskorut oli hukassa. Pikkusisko oli ne laittanut hyvään talteen ja muutama ärräpää tais neidiltä päästä suusta! :D Mua ei siinä vaiheessa kiinnostanut yhtään, hoin vaan siskolle, ettei sillä oo mitään merkitystä! Lähdettiin siis ajamaan Seinäjoelle ja kun pääsimme kampaamoon, korut löytyivätkin meikkikassista. Ei hätää siis :) Naurettiinkin, että sisko oli hermoillut koko viikon näitä häitä mun puolesta, ite osasin ottaa yllättävänkin rennosti, yhtään bridezillakohtausta ei päästy näkemään! :D

Kampaamo oli Lara's Hair & Beaty, jossa pikkusiskoni Minna on parturikampaajana. Siellä laitettiin omien hiusten lisäksi, kaason, siskojen, äidin, kummitädin, miehen ja bestmanin hiukset ja meikit kuntoon. Minna teki tietenkin mun kampauksen ja meikin, sekä aikaisemmin viikolla kynnet ja ripset. Mun kampauksesta ja meikistä tuli ihan äärettömän hyvät! Mulla ei oo ikinä ollu niin hyvää meikkiä naamassa! Sillä aikaa kun valokuvaaja ja kaaso etsivät sopivia kuvauspaikkoja, jäin autoon lämmittelemään ja räpsimään selfieitä ja hymähtelin kuinka mukavaa oli ottaa kuvia kun meikki oli niin äärettömän hyvä, heh :D

© Susanna Salo
© Susanna Salo

Skumppaa oli toki myös tarjolla :D
© Susanna Salo

Kun kaason ja mun meikit ja kampaukset olivat valmiit, alettiin pukemaan mekkoja päälle. Hetken odottelun jälkeen Matias ja bestman saapuivat liikkeelle myös laitettavaksi. Mies laitettiin hetkeksi piiloon ja me hipsittiin autoon etsimään sopivia kuvauspaikkoja. Miehet tulivat sitten hetken päästä kuvauspaikalle perästä First look -kuvauksiin.

 ©Susanna Salo
 ©Susanna Salo
©Susanna Salo

Kampaamossa valmis morsiamen look näytti tältä:

 ©Susanna Salo
©Susanna Salo


Olin itse erittäin tyytyväinen! :) Meidän Minna on niin hurjan taitava työssään, voisin suositella häntä koska vain! <3 Minnan muita tuotoksia voit käydä katsomassa Facebookista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti